Jordi Jover, il•lustrador naturalista, mostrarà les seves creacions a l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries

La mostra es titula Jordi Jover: La Natura il·lustrada. De l’individu a la espècie, s’exposarà al museu fins el 28 de maig de 2023.

• Cartell expo Jordi Jover
24 d'abril de 2023

Jordi Jover, nascut a Barcelona el 1983 és il·lustrador naturalista i dissenyador gràfic. Va estudiar disseny gràfic a l'Escola la Llotja de Barcelona. Va començar a il·lustrar de manera autodidacta a finals de 2015 i al 2017 de forma professional. Ha il·lustrat guies, plafons i material pedagògic, fotocomposicions d’ecosistemes i treballs d’il·lustració, disseny i maquetació per editorials. Té 353 especies il·lustrades.

En aquesta exposició l’artista mostra les etapes de la il·lustració naturalista des del primer esbós fins al resultat final. S’hi expliquen també les tècniques utilitzades, com ara la il·lustració a llapis o les diverses tècniques digitals. Tot un art!

La mostra s’obrirà al públic el proper 5 de maig de 2023 a les 18h i anirà acompanyada d’una visita guiada comentada per part de l’artista.

El dissabte 13 de maig, el mateix artista, impartirà el curs: Curs d’iniciació a la il•lustració naturalista. Es tracta d’una sessió de tarda de dues hores de durada oberta a tothom que estigui interessat en aquesta disciplina. Les places són limitades. Cal reservar al 972 25 05 12 o informacio@ecomuseu-farinera.org. En el moment de la inscripció es facilitarà als participants el llistat de material que s’haurà de portar de casa. L’activitat és gratuïta.

La mostra rep el suport de la Diputació de Girona i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.