Neix un nou programa d’activitats per conèixer l’espai EmpordàNA’T: 4 parcs, 4 estacions

24 de maig de 2021

En col•laboració amb el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, el Parc Natural del Cap de Creus, el Parc Natural de l’Albera i el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, l’Ecomuseu Farinera inicia el programa 4 parcs, 4 estacions.

Es tracta d’un programa destinat al públic de natura, que vol crear a l’entorn de l’espai EmpordàNA’T de l’Ecomuseu Farinera, una oferta cultural que respongui als interessos d‘aquest segment de públic i amb l’objectiu relacionar el món de la cultura i el de la natura, per reflexionar i debatre plegats sobre sensibilitats i problemàtiques actuals.

Volem que l’espai EmpordàNA’T esdevingui no nomès un espai permanent del museu sinó un espai de relació social, on compartir experiències i iniciatives que generin reflexió i debat entorn temes vinculats als valors naturals del territori i a la preservació del medi. Per això les activitats s’organitzen en paquet de taller i sortida de descoberta durant el cap de setmana.

Per iniciar aquest programa el proper cap de setmana del 5 i 6 de juny, es celebrarà la primera activitat, la de primavera. Es tracta d’un paquet d’activitat que permetrà fer un taller d’iniciació a les aus migratòries (nivell bàsic)a l’Ecomuseu Farinera i l’endemà uns sortida d’observació als Estanys del Cortalet del Parc Natural dels Aiguamolls. L’activitat és gratuïta però cal reservar al tel. 972 25 05 12 o informacio@ecomuseu-farinera.org

Les properes activitats ens portaran a l’estiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, a la tardor el Paratge Natural de l’Albera i a l’hivern al Parc Natural del Cap de Creus.

L’activitat compta amb el suport del Departament de Cultura i de la Diputació de Girona.