Mediterrània Viva, entre dues aigües

Del 2 de febrer al 21 de juliol de 2013

Us proposem submergir-vos en una exposició sorprenent, que ens descobrirà una part amagada dels Aiguamolls de l’Empordà i les illes Medes a través dels cinc sentits.

Un viatge que s’inicia per la història de les illes i que ens endinsarà fins als seus fons marins. Pel camí descobrirem mil i una sorpreses, escoltarem els sons dels dofins i aprendrem a estimar encara més l’extraordinària biodiversitat de les illes Medes, un espai privilegiat i sortosament protegit, clau per entendre el medi marí de la Mediterrània.

Un dels creadors d’aquesta exposició va ser el nostre desaparegut company Àlex Lorente, tècnic del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter.

Organitza: Ajuntament de Castelló d'Empúries, Ecomuseu-Farinera, Biblioteca Ramon Bordes i Estragués, Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya Departament de Cultura i Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca Alimentació i Medi Natural, Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà i Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter.