Acte de la Sembra del Blat

27 de novembre de 2022

La Cooperativa Agrícola de Castelló d'Empúries i el Gremi de Flequers de les comarques de Girona comencem una nova campanya agrícola i la volem compartir amb tu‼️ Ens ajudes a sembrar el blat?

Durada:
Matí
Gratuït
Què fem?

11.30h Actuació Titelles Pànids i pa amb xocolata.

En Ferriol i en Nando són dos aprenents de flequer. El seu primer dia de feina a l'obrador resulta del tot inesperat. És un espectacle d'humor amb titelles en el qual es reflecteixen les qualitats i les virtuts saludables de menjar pa artesà.

12.30 h Concurs Millor Pa de Tramuntana del 2022.

El Pa de Tramuntana està elaborat amb blats de varietats antigues produïts per la #CooperativaAgrícola de Castelló d'Empúries al Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà.

13 h. Sembra del blat al camp. La Cooperativa Agrícola del poble ens ensenyarà com es fa la sembra d'aqeust cereal. (Adjunt plànol d'ubiacció del camp)

Activitats gratuïtes

Accés al camp que es sembra
Gremi de Flequers de les comarques de Girona , Cooperativa Agrícola, Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d'Empúries