Bases i butlleta per participar a la 23a FIRA DEL BLAT AL PA, de l'11 de juny de 2023

Enguany es celebrarà la 23a FIRA DEL BLAT AL PA, a l'entorn de l'Ecomuseu Farinera de Castelló d'Empúries, el proper 11 de juny de 2023.

Si voleu participar-hi només cal que ompliu la butlleta: ttps://www.ecomuseu-farinera.org/sites/default/files/users/FonsDocumental/Bases%20i%20butlleta%20mercat%202023%20firaires.pdf

Al mercat s’hi poden vendre tot tipus de productes d’artesania, alimentació, productes naturals i els relacionats amb el pa, la farina i el blat. S’admetran fins a 3 parades d’un mateix producte, per ordre d’inscripció. Seran productes prioritaris els relacionats amb el món del pa, la farina i el blat. En aquest cas, no hi haurà límit de parades. Es prioritzaran les parades que presentin producte d’elaboració pròpia, artesania pròpia acreditada amb carnet d’artesà i productes naturals acreditats. Es poden presentar al mercat aquelles parades que compleixen la Llei 18/2017, de l’1 d’agost, de comerç, serveis i fires. O sigui la que regula la venda no sedentària, que es realitza en espais o vies de titularitat pública, fora d’un establiment comercial permanent, de manera periòdica.

11 d'abril de 2023