Arriba la 1a FIRA DEL CAMP A LA TAULA

Castelló d’Empúries presenta la fira del Camp a la Taula la primera fira agrícola en el marc de  Sant Antoni dels Cortals i la Festa de la Sembra que se celebrarà del 17 al 21 de gener de 2024. Aquesta iniciativa, organitzada  per l’Ajuntament de Castelló d’Empúries i l’Ecomuseu Farinera, compta amb la col·laboració de l’IRTA Mas Badia,la Cooperativa Agrícola de Castelló d’Empúries i l’Associació de Sant Antoni dels Cortals, així com amb el suport de diverses institucions, incloent-hi el Gremi de Flequers Artesans de les Comarques de Girona.

• Programació Fira del Camp a la Taula
15 de gener de 2024

Programa d’Activitats:

Dimecres 17 de gener
12 h Celebració de la Missa a la Capella de St. Antoni dels Cortals

Dijous 18 de gener
11 h Taula rodona sobre la sequera a càrrec d’Unió de Pagesos amb Jordi Cunillera Graño de l’Àrea de Climatologia del Servei Meteorològic de Catalunya, Annelies Broekman, Researcher CREAF- Campus UAB i Narcís Poch i Ros.a l'Ecomuseu Farinera

Divendres 19 de gener
De 10 a 20 h Fira Agrícola a la Sala Polivalent
10 h Jornada de desherbatge mecànic a càrrec de l’IRTA a la Sala Polivalent
12.30 h Visita familiar gratuïta: Quiz a l’exposició “Què mengem avui?” a l’Ecomuseu Farinera

Dissabte 20 de gener
De 10 a 20h: Fira Agrícola a la Sala Polivalent (amb inflables per la mainada)
11 h Festa de la Sembra al Camp d’en Malla (Inscripcions per fer la sembra a mà al tel. 972 250 245 fins al 17 gener)
13 h Premi al millor blat de l’any a l’Ecomuseu Farinera
17 h Taller familiar d’elaboració de galetes-panet amb blats antics a l’Ecomuseu Farinera
18 h Taula rodona “La veu experimentada: Agricultura convencional, ecològica i regenerativa” a l’Ecomuseu Farinera
21 h Sopar de germanor (Inscripcions al telèfon de la Cooperativa 972 250 245 fins al 12 gener. Preu: 15€ adults, 10€ nens de 3 a 10 anys)

Diumenge 21 de gener
De 10 a 20h: Fira Agrícola a la Sala Polivalent (amb inflables per la mainada)
11 h Taller familiar d’elaboració de galetes-panet amb blats antics a l’Ecomuseu Farinera
11.30 h Demostració de drons aplicats a l’agricultura a la Sala Polivalent
12.30 h Missa en honor de Sant Antoni dels Cortals a la Basílica de Castelló d’Empúries, seguida de la Tractorada a càrrec dels Amics dels Tractors d’època de l’Empordà
17 h Sardanes Cobla Rossinyolets a la Sala Polivalent

Horaris d’obertura de l’Ecomuseu Farinera:

10 a 14h i de 16 a 18h amb entrada gratuïta al museu i a l’exposició temporal “Què mengem avui?”

Per a més informació i reserves d’activitats al museu, podeu contactar al telèfon: 972 25 05 12 o a través de correu electrònic a informacio@ecomuseu-farinera.org.

Nota:

L’organització es reserva el dret de modificar el programa per motius de força major. En cas de mal temps, les activitats a l’exterior quedaran anul·lades.