L’Ecomuseu Farinera s’afegeix a l’app Diskover de la mà de la XATIC

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) i Diskover, la Xarxa Social del Turisme, arriben a un acord per promocionar el turisme industrial a Catalunya.

• Diskover app
11de març de 2024

Aquest acord permetrà integrar els equipaments patrimonials industrials de la XATIC, entre ells l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries, a l’app mòbil gratuïta de Diskover Catalonia.

Els usuaris de l’app Diskover tenen accés a una amplia gamma d’experiències turístiques, que inclouen des de recorreguts per les galeries d’una mina de carbó fins a la contemplació del modernisme d’una antiga colònia tèxtil. A més a més, d’accés a les Activitats disponibles d’aquests centres patrimonials. Podran viure en primera persona el procés d’elaboració del cava o del paper, acompanyar un gra de blat des del camp fins al sac de farina, o reviure l'emoció de viatjar en el primer tren de Catalunya.

L’aplicació no només proporciona als usuaris una guia detallada dels espais visitables i les activitats disponibles, sinó que també actua com a plataforma de xarxa social, permetent compartir opinions i experiències.

Diskover ja compta amb més de 70.000 descàrregues, ha arribat a 18.000 usuaris actius mensuals, disposa de més de 25.000 recursos turístics que s’han imprès a l’APP més de 7.200.000 cops i que han generat més de 280.000 interaccions entre visualitzacions de detalls, m’agrada, comentaris, reserves, desats, compartir en altres xarxes, socials, etc.

Amb aquesta sinergia, s’obre un nou paradigma en la manera de viatjar i conèixer el territori català, posant en valor el ric patrimoni industrial del país i oferint als visitants una experiència única i enriquidora.